onelegalteam.com

Teknologi, Underholdning, Nyheter Og Kjendisanmeldelser

Er sesong 3 bekreftet for Project Blue Book i år?

Underholdning
Project Blue Book sesong 3 (1)

Sesong to av History's Project Blue Book er avsluttet, og vår dynamiske duo i UFO-etterforskningen kan være ferdig med mindre showet blir tatt opp et sted. Prosjekt Blue Book-skaper/skribent/utøvende produsent David O’Leary og showrunner/utøvende produsent Sean Jablonski satte seg ned for et intervju med Den of Geek, som samtidig ble webcast på YouTube og Facebook.

Virkelige undersøkelser utføres av 'Project Blue Book', som undersøker påståtte UFO-møter og relaterte situasjoner. På 1950- og 1960-tallet utførte US Air Force forskningen. Serien er også en filmatisering av den originale studien, som ble avsluttet i 1969 og ikke lenger pågår. Showet inneholder også Dr. J. Allen Hynek, en dyktig astronom som fungerte som prosjektets vitenskapelige rådgiver. Michael Malarkey, som skildrer kaptein Michael Quinn, en veteran fra luftvåpenet, spiller Aidan Gillens karakter.

Prosjekt blå bok utgivelsesdato

Det er en reise fylt med særegenheter og bisarre ting som bringer dem til klimakset av en spennende mysteriehistorie. Sheaffer, en paranormal etterforsker, observerte motsetninger i showets skildring av historie og vitenskap, og betegnet det som problematisk ettersom tiden gikk. Det var totalt to sesonger som ble godt mottatt av seerne, spesielt ekte troende. Vi vurderer nå ideen om en andre sesong av programmet.

Den tredje sesongen av 'Project Blue Book' er offisielt avslørt.

Project Blue Book sesong 3 utgivelsesdato

Prosjekt blå bok 3

Den hadde premiere på History 21. januar 2020, og ble sendt til 24. mars samme år. Det er ti episoder totalt, hvor hver av dem klokkes inn på 42-44 minutter. Gjennomsnittlig 1,3 millioner mennesker så den andre sesongen på samme dag som den første sesongen. Showets popularitet vokste som et resultat, og mange fans forventet at det skulle bli fornyet. Historien har dessverre bestemt seg for å avslutte showet i mai 2020.

I følge showets co-executive produsent, Sean Jablonski, har History besluttet å avslutte all skriftlig programmering. Selv om dette ikke innebærer en langvarig suspensjon av showet, er det mulig. 7. mai 2020 ble det startet en underskriftskampanje for å hjelpe serieskaperne med å finne et nytt nettverk å sende det på. En strømmetjeneste som er villig til å være vert for showet har blitt søkt av produksjonsfirmaet deres.

prosjekt blå bok sesong 3

I følge Jablonski var historiens beslutning om å rive showet fra luften ikke basert på hvor godt det presterte. I tillegg begynte manuset til sesong 3 å ta form. Som et resultat bestemte nettverket seg for å suspendere all skriptprogrammering og slutte å vise showet på History. ' Prosjekt blå bok 's' tredje sesong er avlyst. Den to-sesongsløpingen av denne elskede sitcomen, som trakk et stort publikum, har nådd slutten.

Også lese: Power Book iv: Force sesong 2 fornyet av Starz for å bli utgitt i 2023

Men alt er ikke tapt. Selv om hjemmenettverket kansellerer produksjonen, kan det fortsatt sendes på andre nettverk eller strømmetjenester (helst, Netflix , som det gjorde med elskede dramaer som Designated Survivor og Lucifer). Et annet verktøy støttespillere har brukt for å koordinere støtte for sosiale medier for showet er hashtaggen #SaveBlueBook. Per nå er det eneste man kan gjøre å håpe at showet blir plukket opp av et nettverk og fornyet.